вторник, 17 марта 2015 г.

Модуль 3

У цьому модулі МИ:
  • Обговоремо навчальні теми для створення Портфоліо з використанням методу проектів;
  • З’ясуємо вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм;
  • Сформулюємо навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів;
  • Обговоремо і сформулюємо Основні запитання, що сприяють розвитку та навчанню учнів;
  • Сформулююємо завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності;
  • Створемо текстовий документ із формами;
  • Створемо електронну таблицю з даними та відповідною діаграмою про результати опитування щодо обраної теми;
  • Опишемо у блозі власні думки та враження від навчання за модулем.




Характеристики проектів
Учні знаходяться в центрі навчального процесу.Добре організоване навчання з використанням методу проектів залучає учнів до самостійного виконання навчальних завдань, які не мають однозначної відповіді на сторінках їх навчальних посібників та пов’язані з реальним життям. Виконання проектних завдань привчає учнів приймати рішення та використовувати свої інтереси та захоплення задля отримання потрібних результатів. Учні вчаться у процесі дослідницької діяльності та самі приймають рішення щодо виконання проектних завдань. Вчитель бере на себе роль фасилітатора, помічника та наставника. Учні найчастіше працюють у складі малих груп, виконуючи специфічні ролі, що допомагають їм проявити свої інтереси та найкращі індивідуальні здібності.


http://www.intel.ua/content/www/ua/uk/education/k12/project-design.html

Навчання за методом проектів вимагає багато зусиль 
Для деяких вчителів перехід до методу проектів не викликає особливих труднощів, але для деяких ця робота може здатися занадто складною. Якщо Ви – новачок в проектах, то краще почати з невеликого навчального проекту, і поглянути, що вам вдається. Впровадження такого проекту означає використання одного або двох елементів методу проектів. Згодом ви вибудовуєте повну структуру вивчення іншої нової теми за методом проектів. «Починати з малого» означає:
  • Залучити експертів з місцевої громади до вивчення теми учнями
  • Розробити сценарій учнівського проекту для малої групи
  • Запросити учнів до створення форм оцінювання
  • Запропонувати учням співпрацювати над виконанням завдань у малих групах
Поступово елементи методу проектів накопичуватимуться, що в свою чергу сприятиме зміні процесу навчання, приводячи до нових ідей та покращення власних розробок. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий