У цьому модулі МИ:
- Обговоремо навчальні теми для створення Портфоліо з використанням методу проектів;
- З’ясуємо вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм;
- Сформулюємо навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів;
- Обговоремо і сформулюємо Основні запитання, що сприяють розвитку та навчанню учнів;
- Сформулююємо завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності;
- Створемо текстовий документ із формами;
- Створемо електронну таблицю з даними та відповідною діаграмою про результати опитування щодо обраної теми;
- Опишемо у блозі власні думки та враження від навчання за модулем.
Характеристики проектів
Учні знаходяться в центрі навчального процесу.Добре організоване навчання з використанням методу проектів залучає учнів до самостійного виконання навчальних завдань, які не мають однозначної відповіді на сторінках їх навчальних посібників та пов’язані з реальним життям. Виконання проектних завдань привчає учнів приймати рішення та використовувати свої інтереси та захоплення задля отримання потрібних результатів. Учні вчаться у процесі дослідницької діяльності та самі приймають рішення щодо виконання проектних завдань. Вчитель бере на себе роль фасилітатора, помічника та наставника. Учні найчастіше працюють у складі малих груп, виконуючи специфічні ролі, що допомагають їм проявити свої інтереси та найкращі індивідуальні здібності.
http://www.intel.ua/content/www/ua/uk/education/k12/project-design.html
Навчання за методом проектів вимагає багато зусиль Для деяких вчителів перехід до методу проектів не викликає особливих труднощів, але для деяких ця робота може здатися занадто складною. Якщо Ви – новачок в проектах, то краще почати з невеликого навчального проекту, і поглянути, що вам вдається. Впровадження такого проекту означає використання одного або двох елементів методу проектів. Згодом ви вибудовуєте повну структуру вивчення іншої нової теми за методом проектів. «Починати з малого» означає:
- Залучити експертів з місцевої громади до вивчення теми учнями
- Розробити сценарій учнівського проекту для малої групи
- Запросити учнів до створення форм оцінювання
- Запропонувати учням співпрацювати над виконанням завдань у малих групах
Поступово елементи методу проектів накопичуватимуться, що в свою чергу сприятиме зміні процесу навчання, приводячи до нових ідей та покращення власних розробок.
Навчання за методом проектів вимагає багато зусиль Для деяких вчителів перехід до методу проектів не викликає особливих труднощів, але для деяких ця робота може здатися занадто складною. Якщо Ви – новачок в проектах, то краще почати з невеликого навчального проекту, і поглянути, що вам вдається. Впровадження такого проекту означає використання одного або двох елементів методу проектів. Згодом ви вибудовуєте повну структуру вивчення іншої нової теми за методом проектів. «Починати з малого» означає:
Комментариев нет:
Отправить комментарий